Cutenye!!!!!!

8:20 PTG / Dicatat oleh SAJI_BISTARI / ulasan (0)

Ni anak aku.Nama dia Nur Aliah Hannani. So aku pggl dgn nama nani je.Umur 6 thn..Tadika skrg ni. Bg aku dialah racun dia lah penawar.Klu nak tau kitorg ni slalu je gaduh.Bayangkanlah emak ngan anakpun bleh gaduh. Kelakarkan.Aku amik gambar dia kat kedai .Tu kat tgn dia, air kegemaran dia, teh o ais.Apa2pun 2 la air yg plg best."dia ckp".

Label:

penangan air tangan mamak

8:26 PTG / Dicatat oleh SAJI_BISTARI / ulasan (0)

Semalam aku gi kat satu kedai mamak dkt dgn tempat keje..Perut tu teringin nak mee goreng . So aku pun orderlah mee goreng mamak.Nampak sedap tapi bila dah dapat harga dia,pehhh punyalah mahal. Kalau aku tau mahal cam2 lbh baik aku mkn KFC.Rasa2nya klu aku buat sndiri lg sdp kot. Puas ati pun puas sbb lg byk bahan aku leh tarok.Tapi apa nak dikata mamak punya air tangan buat aku ditarik jugak gi sana.

Label: